MAALAISELÄMÄÄ
Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus.

tiistai 3. tammikuuta 2012



Tammikuu 2012 pyörähti käyntiin ihan hyvin.
Viime vuosi olikin ihan alusta tosi surullinen, 
mutta loppuvuodesta alkoi sitten kirkastua.
Mitään uudenvuoden lupauksia en tehnyt,
jotain pientä toivetta kylläkin ylöspäin lähetin.
Onnellinen olen vaikka usein mietinkin
voiko ihminen olla tosiaankin näin onnellinen.
 

Uuden harrastuksenkin olen aloittanut
nimittäin avantouinnin.
Vielä meri ei kovin jäässä ole, mutta tuosta yläkuvasta
voi nähdä, että vähän on jäähilettä jo pinnassa.
Lämmin sauna ja jääkylmä vesi
siinä kaksi mahtavaa elementtiä ja jäkeenpäin ihan
mielettömän hyvä olo.
Suosittelen!


Vihdoin tilasin tuon karppaajien keittokirjan.
Olen kylläkin ollut vähähiilihydraattisella ruoalla jo vuoden ja 
paino on tippunut huikeat -27kg
Vielä kuitenkin on varaa pudottaa kiloja..jospa tuosta keittokirjasta
löytyy hyviä ja maukkaita ruokaohjeita.

Mukavaa viikkoa halausten kera!
-AnneHelena-

7 kommenttia:

Elämän Helmiä kirjoitti...

Oi mieletön miten paljon olet pudottanut painoa! Onnea ja paljon!
Ihana asia. Oletko ollut ihan tiukasti karpaajana, vai oletko nauttinut hiilareita, ja minkä verran?
Minäkin karppasin aikaisemmin, mutta ikkujouluissa se sit loppu ja vuosi on nyt mennyt miten sattuu. Nyt kylläkin ajattelin aloittaa taas alusta, ihan painontakia.
Ihanan harrastuksen olet aloittanut. mInäkinolen kokeillut , mutta silloinen asumispaikkakunta ei oikein satsannut siihen harrastukseen ja se oli jo vaarallista, kun paikkaa ei oikein kukaan pitänyt kunnossa.
Onnea ja iloa tulevalle vuodelle ja tsemppiä uuteen harrastukseen ja kaarppaamiseen.
-päivi-

AnneHelena kirjoitti...

Hei Päivi!
Kiitos viestistä!
Olen yrittänyt olla tiukka karppaaja, mutta joskus kylläkin lipsuu....hiilareita noin 60g/päivä
Vältän perunaa, riisiä, pastaa ja valkoista viljaa.
Olen nyt ostanut sitä karppileipää, mutta syön tosi vähän leipää ehkä 1-viipale päivässä.
Liikunta on oikein hyvä yhdistelmä karppauksen kanssa. Minä käyn 2-3x viikossa zumbassa ja välillä lenkillä.

-AnneHelena-

Tellu kirjoitti...

Onpas melkoinen määrä tippunut kiloja. Onnea! Nythän lauantaina alkaa joku karppausohjelmakin tv:ssä ...
Saisinpa minäkin jollakin tapaa kiloja tippumaan ...

AnneHelena kirjoitti...

Kiitos Tellu viestistä!
Varmasti sinäkin onnistut.

-AnneHelena-

RaijaAnnikki kirjoitti...

Onne paljon-kaikesta.Hieno uusi blogisi-painosi tippunut runsasti.Kyllä nyt pitäisi ottaa tuosta omasta niskasta kiinni ja aloittaa.esimerkinvoimalla.

Pia kirjoitti...

Voi sinä ihana! Uusi blogi, enkä minä ollut tietoinen asiasta lainkaan. Onneksi mun blogin "juorurivi" paljasti sun käyneen siellä.
Kaunis tämä uusi blogisi! Ja kuule, olen niin onnellinen sun puolesta. Hienoa, että elämä on kauneutensa näyttänyt surunkin keskellä.

Voiiih.. Mitenkähän mä tuossa karppauksessa onnistuisin?

Hali <3

Anonyymi kirjoitti...

Taisi kadota aiempi kommentti jonnekin nettiavaruuteen.

Piti toteamani, että melkoinen endorfiinimyrsky avannosta lähtee ihmiskehoon. Pidätkö millaisia jalkineita tepastellessasi avannolle? Villasukkia? Tossuja?

-Kamomilla-